Lepak Bersama Adik2 x rasmi..



Hari nie (16/1/2012)aku lepak kat tempat yg q anggap mcam rumah aku dah,d PKG..

Aku lepak dgn dorang2 nie...yg aku dah anggap mcam adik aku sendiri,
dorang tiga beradik nie,masing2 ada telatah masing..
yg paling best tiga2 perwatakan mereka sangat berbeza padahal adik beradik..tapi bnyak jugak persamaan dorang,contoh:suka main game mcam q..hehe..

(Anak Bongsu)

(Anak Kedua)

(Anak Sulung)

SEBENARNYA DORANG ADA LAGI ABG SEORANG X SILAP,
Xpi q x kenal sangat dgn dya...tuelah q c jadi abg fasi nie anak sulung ...haha

Aku layan c Ezzy(anak yg paling bongsu) punyalah best...haha..
sampai aku pun jadi budak2..haha..pokoknya best...

abg FASI jgn marah,sebab ini jak gambar mu yg q dpat tangkap..haha..

X sabar nak ke sana lagi...hehe
0