Bukti FASI CK@TAWAU "LAPAR"

Hari ini aku mahu cerita tentang pengalaman KAMI di SMK PASIR PUTIH.Tanggal 10-11/9/2011 hari tu kami buat Bengkel Freeware di sana..


Best!! manada bengkel aku rasa x best.Biasalah, Cikgu Pian kan memang antara org yg saya paling hormati.Kamu maw taw ka?

Malam pertama KAMI Bermalam di Rumahnya,beraya lagi 2,dapat Duit Raya lagi!!
Jangan Jeles ya?haha...
Pertama,malu2 juak aku maw makan kuihnya,lama2 terselah KELAGAKAN kue nie..
Habis satu TOPLES kuihnya aku makan,Kuih apa?Kuih COKLAT.Yang paling best,
dapat Main2 sama anak2nya..
comel2 bha.Harap anak kue bg2 jugak.AMIN.


APA BUKTI FASILITATOR DI SANA LAPAR??

Kamu percayakah?kami jalan SATU KILOMETER SEMATA-MATA MAHU MAKAN BAKSO?????
SEDAP JUGAKLAH,JARANG KAMI MAKAN BAKSO...HAHAHA...!!!


KAMU TENGOKLAH AKSI2 KAMI NIE......












Kalaw KAMU TAW LAGI?AKU,abg Fasi,Adek Fasi sama c Bintang makan ICECREAM di GIANT!!Jangan Jeles...haha
0